Fredag~ lat av värme?

Hela den här veckan har varit otroligt soligt och trevligt. 
Idag på morgonen gjorde jag klart Australien arbetet och sen läste vi. 
Vi läser just nu en bok som heter "Sandor/slash/Ida" som handlar om två olika individer som börjar prata på internet med varann osv. (orkar inte skriva bokrecension nu). Efter svenskan hade vi NO och vår lärare delade ut "kunskapstest" till oss (som skulle vara för att vi skulle se vad vi behövde träna mer på) och verkligen alla trodde det var prov och bah "Säg hej till F...". Väldigt roligt. 
Sen hade vi idrott på fotbollsplan och vi körde brännboll, på något sätt lyckades han dela in väldans ojämna lag för i det fanns två lag. Ett där kanske 3 personer kunde slå över hela fotbollsplanen så det blev homerun, det andra laget där ingen får iväg bollen och det finns tre som får iväg bollen så det går att springa på den. Vilket lag var jag med i? Jo det andra dåliga, och nu var vi inte bara liiite dåliga utan extremt. Eller det tycker jag iallafall om hela laget blir utbrände för tredje gången och 50% kastar så det blir lyra. Observera att jag också var dålig så jag klagar inte på någon personlig. 
 
På eftermiddagen när vi slutat åkte jag till stallet och skötte, hann dock inte sköta jättelänge men skötte väl i 4o minuter kanske?
 
Nu tänkte jag nog se på film. :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback