Fredag~ gurka

Today it was the big day.
 Vi hade vårt högre kvalitet prov på kapitlet "Små och stora tal". Det provet alla suttit och längtat efter, nä snarare det alla klagat sig över.  
Då hjälpte det inte mycket att provet som sedan låg på bordet inte var riktigt som man trott utan det var jobbigt och 7:an var oerhört svår.
Jag försökte så gott jag kunde och får minst två fel och får hoppas på att detta prov inte sänker ner mig alldeles för mycket. Efter provet kände jag mig som en torr gurka.



Sen blev jag också smått besviken för vi hade ingen idrott idag eftersom vi skulle gå igenom trevliga idrottskador såsom diskbrock och schlatter. 
Jag gillar att ha idrott så helst skulle jag vilja ha idrott två- tre gånger i veckan. Fast så beroende är jag inte så jag börjar i Åsö idrottsklass där man har idrott 1 gång/dag.

Sen som vanligt skötte jag Madera, idag var hon inne två timmar på rad så jag hann göra henne riktigt fin innan Fanny skulle hoppa henne. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback