Veckan

Ser att jag inte bloggat skrivit något om vad som hänt i veckan.. Så en snabb sammanfattning:
Måndag:
Vanlig dag.. Jag och Ada hälsade på sexåringarna som redan saknade oss. :') ❤️ 
Tisdag:
Studiebesök på Danske bank på morgonen och sen en väldigt rolig idrott på eftermiddagen. På idrotten fick man välja på Innebandy eller Volleyboll/Badminton så då blev det två killar och ungefär åtta tjejer som körde innebandy. Efter att vi kört lite så gjorde vi en liten turnering så vi hade innebandy, basket, fotboll och killerball. Jag var ganska taktisk och väljer att vara lag med dem två killarna(som tränar fotboll), eller ja dem var för få. När vi sedan körde var dem så bra så vi vann i princip hela turneringen. Väldigt 'chill', jag behövde bara täcka och dem fixade målen och de jobbiga delarna. ;)
Onsdag: 
Halva klassen var på studiebesök på ett reningsverk så vi andra skrev PRAO rapport och sen på eftermiddagen hade vi spanska, alla var borta så vi var bara sex personer. :o
Torsdag:
Studiebesök på Käppala reningsverk på Lidingö, doftade väl inte ljuvligt där men han som visade runt var bra tyckte jag. Plus i kanten att vi fick penna, solrosfrön och bok. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback