Torsdag~ Summertime Sadness

Idag började vi med musiklektion, vi staratde ett nytt projekt där vi en grupp om 8 ska välja en låt att sjunga och spela till. Det blev en tjejgrupp och en killgrupp, och min grupp bestämde oss tillslut att vi skulle sjunga Summertime Sadness med Lana Del Rey.
På hemkunskapen bakade man bullar själv och det gick hyfsat bra och de blev goda iallafall. :)
 
På eftermiddagen hade vi lärarfri SO lektion vilket betyder.. lite mer action. 
 
Sen iallafall hade jag ridning hade jag Robin Hood som jag hade för några veckor sen. Jag hade turen att jag fick låna ett lång dressyrspö och det hjälpte otroligt. Jag tyckte det ganska bra och han blev rätt rund och mjuk sen tillslut. Det man behöver jobba mer på är nog galoppen(särskilt i höger) på volterna då han gärna genar. 
Vissa delar blev jag nöjda över iaf. :)
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback