Tisdag~

Hejhej! Idag var första skoldagen för den här veckan, vi hade inte så många lektioner idag så det var skönt. 
På bilden skulle man göra eget bildprojekt och då ska jag nog göra en animering på Photoshop. Jag kan redan göra det så. ;)
När jag kom hem kollade jag på det senaste avsnittet av Mlp och sedan stretchade och tränade lite. Som uppvärmning gjorde jag situps, plankan osv sen gjorde jag de vanliga övningarna.
Det märks att det var länge sen jag stretchade! Men som tur är så är det ganska enkelt att bygga upp det man hade för det är rätt nice att kunna gå ner i spagat i gräset(fast svårare). :D

Idag blev jag  även kallad Rapunzel av Ebba så flätade hon mitt hår. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback