Onsdag~ PRAO

Denna vecka har vi PRAO vecka och på måndagen var jag hos en keramiker, där fick jag dreja och hålla på med lera. 
Resten av veckan är jag på sexårs eftersom jag hittade inget annat. Igår hade dem fritids hela dagen så det var verkligen full rulle hela dagen! Vi börjar 08:30 och slutar 14:00 men igår kändes det som man varit där 8 timmar....
Jag var helt slut när jag kom hem kan jag säga! 
 
Fast det är ändå rätt skönt eftersom man gör inget som är ansträngande för hjärnan, man leker massa olika lekar och på lektionerna hjälper man till lite. :)
Idag var det en ganska lugn dag eftersom de hade tre lektioner och nu är det också lite roligare eftersom de börjat lära känna en så då får man några små "favoriter". Så ibland kan det tillochmed bli problem med vilket matlag vi ska äta med. xD ((Eftersom deras matsal inte är så stor delar dem upp sig i matlag 1 och matlag 2.))


 

Nu ska jag skriva ut lite bilder så hejdå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback