Would you rather?

Hej allihop, kom hem från Danmark vid lunch tid och jag har ändå hunnit med en hel del ändå.
Jag har köpt en kabel till min stereo så  jag kan koppla mobilen dit, tänkte först slänga den eftersom jag mest använder Spotify och inte skivor men nu så. Efter middagen var jag faktiskt duktig som översatte en text för att plugga till nationella spanska provet vi ska ha..
Vi skaffade även Netflix idag(verkade bättre än Viaplay) så jag har hunnit utforska det lite, såg på en film som hette "Do you rather?" som var rätt så spännande. 
Bestämde mig för att börja se en ny serie istället för att sträckse Saw filmerna, så jag valde.... *trummvirvel* Gossip Girl! 
Första avsnittet tyckte jag var rätt bra, jag gillar när det är olika personer och det händer mycket. Äkta människor har också samma upplägg(men inte samma handling obviously).
❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback