Twilightsagan- Den officiella illustrerade guiden




De här tre bilderna beskriver vad jag har gjort idag, jag och pappa promenerade till Gamla Stan där jag besökte Science Fiction bokhandeln där jag köpte Twilight guiden. De hade samlat de kända citaten, beskriver alla personerna, intervju med Stephenie Meyer osv..

Jag gick även in i nallebjörnsbutiken, de hade massa olika Buskowski nallar men även Yankee ljus. ❤️ Köpte ett litet rosa ljus för 29:- för att se hur de är för att kanske köpa ett större någon gång. 
Har också provat Ben & Jerry's milkshake för första gången. 
Nu ska jag njuta av mitt doftljus som luktar rosa strand(som jag inte visste fanns) och läsa min älskade guide. ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback