Södermalms 7 underverk

Idag hade en lugn dag med "fotosafari" där vi skulle hitta södermalms 7 underverk och musikquiz. Alltid roligt med musikquiz OCH den här gången var det inte i mentorgrupperna. Ihhh.


Vår kinesiska mur(på södermalm).
Vi fick också se grupperna, och de lottade inte eller något så det blev kompisgrupper. Grupp A kommer nästan bara vara tjejer, grupp B kommer troligen vara rätt stökig(eftersom ganska många jobbiga killar är där) och grupp C är nog så jobbig så lärarna kommer bli dö.
Vår grupp var helt ok men jag hade hellre haft en kompis och sen andra man inte är med så mycket för det gillar jag på något sätt. Vi kommer bli så isolerade känner jag.

Förövrigt har jag bakat kakor till Hannas avslutning efter skolavslutningen (tradition) och sen har jag vart i stallet och betat Silver i parken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback