Lärarna gör det igen

Idag sjöng(eller snarare spela för ingen ville sjunga) Paper planes och på hemkunskapen var det fritt så då gjorde kladdkaksmuffins och smakade våffelsmet. [något flummig-mycket-folk lektion]

På rasten flätade jag även en spiralfläta på Harriet på beställning. Heh

(suddig bild..)
På eftermiddagen såg vi på film(som vi verkligen inte gjort den här veckan) och sen slutade vi så vi slutade vid 1. 
Eftersom vi slutade så tidigt var vi hemma hos Hanna och såg ett avsnitt av Gossip Girl innan ridningen. 
Eftersom det var sista gången red jag barbacka på Graham, jag har inte ridit honom på hur länge som helst och dessutom barbacka. Första kvarten var nog väldigt hemsk, han var skumpig och jag hade inte riktigt fått ner honom men när han gick ner blev han mycket mjukare rida. Kan väl inte säga att han gick super men han släppte efter fint(men var väldigt seg) men det var första gången på länge och jag red barbacka skyller jag på. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback