Första Gröna Lund

Min morgon startade jag med att se de två sista Saw filmerna så nu har jag sett alla sju. Jag betade av dem alla under nån månad men jag kände att skulle se alla när jag hade påbörjat. Jag tyckte de avslutade rätt bra så det inte blir något slut som hänger i luften. De skulle kunna fortsätta men det skulle bara bli dåligt och sju filmer var redan för mycket. Det hade räckt med en trilogin för sen drog de ut på det för mycket.

Vid ett mötte jag upp Tilde så möttes vi och gick ner till Slussen så åkte jag, Tilde, Vilgot och Hedwig till Grönan.
Vi åkte de flesta attraktionerna, Twister, Eclipse, Insane, Popexressem, Jetline.. Osv. Vi åkte faktiskt också Kärlekstunneln som var den segaste på hela dagen tror jag.
För att vara en ganska mulen och småregnig dag var det rätt mycket kö, 30-35 minuter på vissa..
Efter sju timmar kände vi oss färdiga och åkte hem. Det var iallafall väldigt roligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback