Erstaviken

Monday again, och det är bara två dagar kvar till skolavslutningen..! 
Vi åkte ut till Solsidan med klassen idag där jag badade och spelade brännboll. Det var väldigt kul att åka på såna här utflykter med klassen och spela brännboll tillsammans. Mitt lag vann stort även fast jag inte gjorde något, sanden var väldigt varm och jag fick vada ut i vattnet för att hämta bollen eftersom en viss person kastade ut den där......



Lärarna höll även på med nya grupper som verkligen såg kaosiga ut, de hade delat in efter kompisgrupper vilket betyder att en grupp kommer bli såååå jobbig medans en jättelugn och det kommer bli jätteojämnt om det ska bli dedär grupperna. Våra gruppindelningar i klassen är redan markanta och stora så det kommer bli två stora kompisgrupper som inte kommer prata med varann i 9:an, då vi ska bli tajtare..?
Men de pratade lite om att lotta vilket jag hoppas innerligt på att de gör eftersom lärarna kommer vli utbrända av dehär grupperna de gjort. :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback