Försvunnen

Vara på landet och ridläger resulterar i.... plötslig bloggpaus. Nu är jag "tillbaka" iallafall, om 13 dagar ska jag till USA. (!!!!!) Först ska vi till New York och senare till Kalifornien. I Manhattan ska vi nån dag gå till där Blair, Serena, Chuck och Nate bor i Gossip Girl. very excited eftersom jag ser säsong 4 nu. 

Nu tillbaks till ridlägret, iår fick jag en häst på 167 cm i manken som hette Pegasus som lägerhäst. Första dagen provred jag Gudrun men sen bytte jag till Pegasus eftersom det var lite stort hopp att gå från en ponny (på 140 cm) till en väldigt pigg storhäst. 
Pegasus var en gammal fälttävlanshäst som tävlat 130 i hoppning och MSV A i dressyr så han kunde väldigt mycket. I hoppningen kunde jag tex göra fgaloppombyten istället för att bryta av till trav även fast jag aldrig gjort galoppombyten. 
 
Mitt internet är väldigt segt så ni får bilder senare. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback