18/7 Dag 4: Rockefeller Center

Idag gick åkte vi upp i Rockefeller Center, hissen gick jättefort genom 67 våningar och det slog lock i öronen till och med. Det var iallafall bra utsikt därifrån och man fick bra bilder på Empire State Buildning också. 

Vi gick även runt i olika affärer, Nintendo World, H&M, Gamestop.. I Nintendo butiken hade de alla möjliga gosedjur och t- shirtar. 
På eftermiddagen gick vi också till New York Palace Hotel(som är en av Gossip Girl platserna) och kollade. 

Och vi gick till Grand Central också (som är med i Gossip Girl).

Nu på kvällen har jag sett den nya Romeo & Juliet men jag såg bara halva (till Ed Westwick inte var med), och ja det var anledningen till att jag såg den. För bara några veckor sen såg jag versionen med DiCaprio som jag gillar lite mer tror jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback