Söndag- Ingen aning

Just nu sover Shannon så jag passar på att blogga lite. ;)
Vi åt massa chips och godis medans vi såg på 4 Mlp(My little pony) avsnitt och sen gick vi till mitt rum och då blev Shannon jättetrött och somnade. 

Så jag gjorde massa olika personlighetstest för att se vilken pony jag var mest lik, jag var mest lik Rainbow Dash. Efter att jag gjort testen läste jag lite bloggar och kollade på ännu ett Mlp avsnitt och nu hade jag ingen att göra så jag bloggar.

Annars när vi sover över är det Ada som somnar 11 och jag och Shannon som är uppe jättelänge men nu blev det typ bytta roller. 
Har ingen aning om vad jag ska göra nu... Kanske läsa en fanfic? Eller se ett till avsnitt? Eller sova? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback