Måndag~ ny vecka

Ja, Jag ska ta bort mitt röda tema på bloggen när jag har tid. ;)
På lördagen träffade jag Ada och vi åkte först till Globen för att äta lunch men det var ganska fullt eftersom det skulle vara en DIF match(som sedan spårar ur..) 
Så vi åkte till Odenplan och åt där istället och sen var vi i Skrapan och då köpte jag ett par hörlurar som sedan inte passade. :C
På söndagen åkte vi in till stan och kollade i affärer och då köpte jag ett par lila hörlurar som passade, anledningen till att jag köpte just dem var för att de är sporthörlurar och då har dem "krokar" så dem sitter bättre och att dem är mer tåliga. Det går att skölja av dem inder rinnande vatten ifall man vill. ;)

Jag ska läsa lite i engelskaboken vi läser i skolan, den heter StoneCold. Inte den bästa boken jag läst men jag har bara 30 sidor kvar så det är bra. :)
Felicia. ❤️


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback