Fredag~

Idag har jag haft som vanligt skola, hände inget jättespeciellt men på idrotten fick vi tjejer ha feministisk självförsvar typ... Rätt tråkigt och hade hellre spelat Innebandy som killarna fick göra(orättvist). -o-
Liksom jag vet faktiskt hur man sparkar och sånt så det var inte nåt jag behövde veta.
På Kinesiskan var det faktiskt en intressant lektion, eftersom det var kinesiskt nyår igår så fick vi lära oss om hur de firar nyår och det är helt annorlunda än mot Sverige. 
Sen gick jag till Evelina med Martin så pluggade vi spanska där och sen var jag med Tilda, Ada och Shannon. 
Jag köpte även en fin kjol, halvlång och svart.


Nu har jag fixat gurka, morötter och chips och ska se på Mlp. Hejdå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback