Fredag- Vinterbilder

Hej! 
Väldigt länge sen jag bloggade från datorn. Vanligen bloggar jag från mobilen för jag är rätt lat... och mobilappen funkar bra tycker jag så Why not?
.
Idag har vi haft en vanlig skoldag, på svenskan har vi börjat skriva noveller, NO:n jobbar vi med ekologi och på idrotten hade vi innebandy. Vårt lag hade kanske inte de bästa spelarna men jag lyckades faktiskt göra ett mål. Det var inte för min "innebandytalang" utan mer massa tur, mina hårda slag och kämparglöd. 
.
Jag och en motståndare stog rätt nära mitt lags mål så jag ska skjuta iväg bollen  den så det inte blir mål och swoosh flyger bollen upp i luften och träffar högt upp på väggen och studsar sedan in i mål (och detta får jag veta av mina lagkamrater eftersom jag inte såg vad som hände) där det står en ytterst chockad målvakt. 
.
Jag har varit lite seg med att ladda upp bilder, beror nog mest på att jag har varit lat men... Här är några av bilderna från när jag var hos Klara.




Vissa av bilderna tyckte jag blev bra, det blev riktiga vinterbilder. Täcke, nosludd och benskydd fixade detalj jobbet.
.
Imorgon ska jag först till stallet för att sköta och sedan är det också avpyntning av julpyntet. Efter det ska jag hem och fixa lite och sen kommer Shannon så ska hon sova hos mig, planerna är att se på Mlp och spela Minecraft(hehe....).. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback