13 Januari

Har den typisk mysiga pluggningen, favoritte, hembakade kakor, musik och skolböckerna. ♥️ 
Läxan är att vi ska bläddra igenom det allra första kapitlet i vår Historia bok och sedan ska vi skriva ner minst två uppfinningar som påverkat sämhället på den tiden. 
Har kommit på att man kan koppla datorn till TV:n så nu blir det mycket TV serie tittande. :D 
.
Senaste veckan var rätt lugn eftersom det var första veckan, vi träffade nya musikläraren som verkar bra och hade hemkunskap. Jag är inte nöjd med min grupp men jag ska försöka byta annars så... Då blir hemkunskapen väldigt tråkig. 
I helgen var jag hos Klara och sov lver Lör-Sön och på Söndagen var det så himlans kallt! Men båda dagarna red vi i paddocken och på lördagen var han superpigg så då hoppade vi små kryss och på söndagen höjde vi hindrena till ca 50 och tränade på vägar och kontroll. Att Matrix skulle göra halt vid C osv. Sist hoppade vi banan med repgrimman som också gick jättebra. :)
Foton kommer senare,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback