Torsdag~ more than one week

Var faktiskt mer är vecka sen jag bloggade... Men jag har faktiskt haft redovisningar och prov som ska göras, vad har ni missat? 
Jag kan säga att jag hade en väldigt jobbig idrottslektion i fredags då vi hade stationer. Man skulle gå armgång, hoppa hopprep, step up, plint mm och 1 minut på varje. Det resulterade till att jag hade väldans träningsvärk i kroppen på lördagen och söndag(vilket är ganska ovanligt för mig). 
Nästan en hel vecka har gått igen, vi ska göra hamburgare på hemkunskapen och på musiken ska vi sjunga/spela en ballad/hårdrocks låt. Inte min typ av låt(hårdrock är blä) och på eftermiddagen ska vi ha NO prov... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback