Torsdag ~ medium kött?

Idag hade vi först musik på morgonen, jag spelade piano(som vanligt) fast den här gången med en annan tjej. det var mycket roligarre eftersom då var man inte lika ensam och det funkade bra eftersom vi spelade ganska bra i takt med varann.
Denna gång på hemkunskapen gjorde vi hamburgare och det gick ganska bra för oss. Hamburgarna kanske inte låg på gourmémiddagsnivå men dem var helt klart godare än skolans lunch. De jag jobbade med började diskutera med sina kompisar om det är gott med rött kött osv och så frågar de mig vad jag brukar beställa för kött när jag är på restaurang, om det var medium osv.. Jag visste inte att man kunde göra det, men då lärde jag mig nåt nytt. 
På eftermiddagen var det rätt lugnt förutom att vi hade NO prov.. Men man får fortsätta imorgon så det är bra. :)
nu är snön borta 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback