Tisdag~ Tidigt

Blev väldigt konstigt igår. Sista lektionen hade vi NO och vi skulle jobba med vår redovisning som ska redovisas idag och då skulle jag bara snabbt gå ner till Biträdande rektor för att få lösenordet till deras internet. Låter ganska simpelt men icke sa nicke, min dator vill inte ansluta sig till internetet(antagligen för jag har widnows 8). Så vi fixade nåt guest konto till ett annat internet och då ska självklart en mamma ringa och fråga 100 frågor om skolan så jag var där nere i 40 min! 
 
Sen när jag kommer hem sätter jag på en film om panterlon så jag ska kunna få lite mer information och när filmen spelats i 40 min somnar jag... 
Så igår gjorde jag i princip ingenting men eftersom jag sov så länge igår vaknade jag klockan 5 så jag har hunnit göra SO läxan och nu ska jag försöka göra lite NO. Dock tror jag inte att jag kommer bli klar...  "/ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback