Tisdag~ glömde skriva om ...

Kom på att jag glömde att skriva hur det var i Hammarbybacken, hehe. :)
Det var ungefär 20 som åkte och 5 stycken åkte snowboard tror jag. 
Det skulle vara så mycket roligare och bättre om vi åkte till Romme. Det fanns 3 backar att åka, en barnbacke(grön) och sen en blå och en grön. Så efter ett tag hade man tröttnat.. Snön var också rätt dålig eftersom det var så varmt, jag åkte iallafall med Filippa och jag höll på att ramla av liften ungefär 75% av gångerna vi åkte. 
Jag lyckades alltid få ankarliften så jag hängde med armarna vilket resulterade att jag tillslut lärde mig att vända och trixa med den påvägen upp och träningsvärk i armarna. 
Men det var kul att göra lite annat. Dock hade det vart roligare med Romme eftersom det var mycket fler som följde med dit. :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback