Söndag~Frozen

Kvällen igår var jag hos Ada och jag sov över från lör-sön. 
 
Vi åt först tacos och sedan såg vi på ett dubbelavsnitt av Mlp, efter det så hade vi tänkt se en sorglig film som jag inte minns vad den hette. Den handlade om att en kille skulle leta efter ett brev tror jag det va som hans pappa hade lämnat efter att han dött i 11 september attackerna. Under tiden vi såg Mlp åt vi chips och choklad så när vi skulle se filmen var vi så trötta och jag hade delvis migrän också så vi gick till Adas rum och pratade och sånt istället. :)
 
Dagen efter så hade vi tänkt gå en promenad runt Årstaviken och sedan se på Frozen men sen var vi för lata och andra omständigheter så vi åkte in till stan och kollade i affärer och sedan såg vi Frozen. 
På Lagerhaus köpte jag världens sötaste och mest underbara tesil, det ser ut som en liten badanka, hur söt som helst. :') Filmen var också bra tyckte jag, jag tyckte det var häftigt att de tog inspiration från de norska fjordarna och det gör att fler runt om i världen kommer få veta lite mer om de nordiska länderna. 





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback