95%

Hej alla julglada människor! Eller jag är det iallafall. 
På vår allra sista träslöjdslektion fick man göra klart om man hade något att kvar att göra annars fick man julpyssla. Jag lackade klart mitt nattduksbord och flätade jularmband/prydnad men det var lite synd för i torsdags eftermiddag lämnade jag mitt älskade vita  nattduksbord stånde med sina fyra fastmonterade hjul, idag 6 dagar senare möter jag ett numera små prickigt bord och endast tre hjul. Jag fick slipa bort de ovälkomna prickarna och ytbehandla igen men vad händer då?? 
Jo nån person målar med brun färg och skvätter över färg igen så den blev prickig igen. 
Vad hände med det fjärde hjulet då? Jag letade efter det men utan framgång, nu är nattduksbordet hemma men fortfarande bara tre hjul. Jag måste köpa nya...

Här kan ni få se att ifall bordet hade vart 3 cm längre hade den inte fått plats i min hiss..

Vid 2 tiden idag möttes jag utav stora massiva snöflingor som fastnade i mitt hår, jag blev jätteglad av att det snöade! Hoppas snön stannar sig kvar till den tjugofjärde. 

Resten av eftermiddagen har jag lyssnat på min jul spellista medans jag ätit pepparkakor och slått in julklappar, hur mycket julkänsla har jag fått idag? 95% som innefattar julpyssel+pepparkaka på slöjden, julbord till lunch, snö, julmusik och  slå in julklappar. 
Det var ungefär min dag, så hejdå så länge! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback