Hej

I onsdags gjorde jag lite övningar(som var rätt jobbiga) och sen stretchade jag ganska länge efteråt. Jag provade att följa olika träningsvideor på Youtube vilket funkade rätt bra. 
Återigen ser man att ju längre du stretchar desto bättre går det kom utan problem ner i spagat med höger ben och med vänster hade jag bara några centimeter kvar. Mitt vänstra är den jag har lite svårare med som tog mycket längre tid att komma ner i spagat. 

På torsdagen hade vi bara spanska och gymnasie snack vilket var riktigt skönt. Så jag mötte upp Rebecka så åkte vi till stallet innan ridningen. Nästan alla i min grupp hade bytt grupp så det var många nya personer vilket jag tycker är synd eftersom personerna i min grupp var så duktiga! Många i gruppen(förr) tävlade Ponnycupen i dressyr så det gjorde att på lektionerna fick vi göra olika moment från programmet och det tyckte jag var kul. :D
Men jag får hoppas att den här gruppen också blir bra!
Jag red Faramir och det gick faktiskt oväntat bra, fin i traven och sånt. ❤️

Faramir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback