Torsdag~ somebody that I used to know

Den låten startade jag morgonen med genom att sjunga och spela den. Vi fick spela melodi på piano som var kul.

På hemkunskapen gjorde vi pizza utav en väldigt liten deg. På eftermiddagen hände inget speciellt förutom att vi inte hade något mentormöte så vi slutade mycket tidigare. Däremot så betyder det att vi inom mentorgruppen måste bestämma vilken tid alla ska stå i caféet.
Den 26 april(på lördag) ska vi ha vår årliga 'Knorra dag' och då brukar alla bakar så säljer vi det och iår ska vi även sälja en novellsamling av alla noveller vi skrev förra terminen. 
Alla måste hjälpa till att sälja fikat så då är det bestämt att varje mentorgrupp ska stå 1 timme. Eftersom vi är 14-18 i varje mentorgrupp funkar det inte riktigt att alla ska stå där samtidigt så vi ska själva dela in oss... I min mentorgrupp är det 3 tjejer och resten killar, ingen av dem är jag vän med så egentligen spelar det ingen roll med vem jag står med, däremot måste vi fixa vilka som ska stå och när(vilket kommer gå lite halvt sisådär). Får fixa det imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback