Torsdag~ påskbrunch

Den här dagen har faktiskt vart väldigt mysig.❤️
På morgonen hade vi musik och vi pratade om olika musikstilar. Musiklektionen var mindre musik för vi spelade hård rock/metal och punk låtar och enligt mig är de som plåga för öronen. Min kropp tyckte nog också det för jag fick rysningar av punklåten. 

Men efter musiken hade vi hemkunskap då vi gjorde brunch. Vi delades in i 3 grupper så jag och 6 andra fixade brunch tillsammans. Jag och Theo fixade bacon, fruktallrik och scones och jag tyckte vi va rätt duktiga som hann 3 grejer medans de andra bara hann med 1 grej.


Tyckte jag dekorerade fint..


Ifall någon är intresserad så red jag Robin Hood, gud vad konstigt! Och han  verkar vara vår seg för han var rätt seg i galoppen idag. Det blev liksom trav galopp, skulle nog inte säga att det var en av de bästa gångerna direkt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback