Tisdag~ Teaterföreställning

Skoldagen har nog varit ganska normal men vi hade faktiskt en intressant SO- lektion, vi delades in i grupper om 4 (jag kom med 3 andra killar) och sedan fick vi ett elevsvar från vårt SO prov som vi skulle läsa igenom och sätta betyg på. Vi fick en ganska lång text som "vi"(vi i gruppen hade delade åsikter) trodde var icke välresonerat så vi satte ett D och sen får man veta att det ligger på A nivå. 
 
Idag hade vi teaterföreställning, jag missade gången vi provade kostymerna så jag provade min idag. Jag spelar tekoppen i "Skönheten och odjuret" (den är dock omgjord) så jag skulle ha som en "klänning" men tallriken som en kjol men den var för liten i midjan så jag fick ha den på mina lår..?
Kostymen var delvis gjort i trä så den var väldigt obekväm att ha, och man kunde typ inte gå genom trånga passager eller böja sig ner. Det gick iallafall bra med föreställning och huvudrollerna skådespelade mycket bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback