Onsdag~ vår sol

Idag var det väldigt fint vår väder! Hoppas det håller i sig.
 
Idag har jag haft sovmorgon vilket var väldigt skönt, sen har dagen rullat på rätt lugnt. 
På onsdagar jag endast tre lektioner och väldigt lång håltimme.
Hela vår klass har skrivit en novell var så nu ska vi sätta ihop och göra en novellsamling som vi ska sälja på skolans öppna hus. Min novell hade råkat hamna mitt i en annan tjejs novell så det var tur att jag kollade då. 
 
Idag gick jag hem på håltimmen och gjorde glassmoothie och lyssnade på podcast. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Men jag hade i frysta hallon, vaniljglass,is och jordgubbsyoghurt. Blev smarrigtoch passar bra för varma sommardagar.
 
Efter en ganska lugn spanskalektion gick jag och Ada och köpte varsin glass och satte oss i Nytorgsparken, jag provade en av årets nyheter, en isglass med poppande godis och olika smaker. Bra pris och rätt god faktiskt. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback