Onsdag~ badhus

Hallå allihopa (eller typ 1 person). Nejmen jag har inte kollat statestiken på flera veckor nu, bloggar mest för  mig själv.
 
Idag har jag sovit till två och sen har jag varit på Rimbo's badhus. Ganska litet och lite folk. Efter det skulle vi snabbt till ICA för att köpa nudlar, det slutade med att vi kom ut ur ICA med två kassar med saker. Men INTE nudlar. xD 
Jag har bestämt att ikväll ska/har jag en godis och chips fri kväll eftersom jag åt alldeles för mycket godis igår. Just nu läser jag lite bloggar och ska läsa lite. Kom på att jag måste fixa min tutorial också, som jag inte orkar, blä.
Nu ska jag läsa , hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback