Måndag~ nyklippt

Morgonen startades med sovmorgon och regn.. Första lektionen var spanska och vi hade prov... Jag hoppas och tror att det gick bra och som en liten belöning kommer vi gå på bio på onsdag. Filmen vi ska se är en spansk film som heter "Les Nobles" tror jag.
Annars har vi haft en lugn dag med vikarie på SO:n och läsning på svenskan. Efter skolan gick jag och klippte mig, det blev rätt kort. Hon klippte 15 cm där framme och 10 cm där bak så det var rätt mycket. Nu är håret friskt och tjockt i topparna iallafall, det växer ut sen. Ville inte riskera att "håret äter upp sig själv", dvs att det blir så slitet att topparna går av. 
När jag kom hem bakade jag kladdkake brownies typ och nu ska jag göra klart min tutorial(förhoppningsvis). 


Pappa köpte en sånhär idag, doftljus mys.❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback