Helgen~ too lazy

Har inte bloggat på några dagar.. hehe. Så jag tänkte göra en liten sammanfattning av fredag, lördag och söndag. :)

Fredag:

Den var både lite jobbig och samtidigt rolig egentligen.
Vi inom mentorgrupperna skulle ordna själva vilka tider vi skulle stå i caféet och min mentorgrupp tar inte särskilt mycket eget initiativ så jag fick ordna upp det. Det blev två grupper och grupp 1 var 5 och grupp 2 var 4. Då kommer en i grupp 2 och vill byta till grupp 1... För att de skulle funka måste nån byta med honom(annars blev det ojämnt) men sen löste sig det pga av han plus 2 till skulle ha gunga i gympasalen. Puh.
Men då, vi har nu endast FEM, alltså ska två personer sälja noveller och ta hand om cafeet själv? Som tur hittade jag några som frivilligt ställde upp. :)
Den andra roliga/jobbiga saken som hände var att vi hade uteidrott och då fick man välja mellan att köra basket/speedminton. Jag valde basket och det var 5 andra tjejer som också valde det samt 2 killar. 
Vet inte riktigt hur det ens startade men båda/en av killarna sa typ att en av tjejerna var bitchig och då blev dem väldigt sura på varandra och var nog sååhääär nära på att börja fightas med varann. Av ren reflex gick jag mot dem och sa "ta det lite lugnt" så det blev lite lugnare då(men jobbig stämning resten av tiden). 
Kändes typ som i Eclipse att jag var Bella, tjejen var Edward och killen var Jacob och när Bella skriker "Stop! From now I'm Switzerland, okay?" hehe. 


 
Lördag:

Katarina norra dagen från klockan 10-14 sen hade vi besök av släkten. 
Gick ganska bra att stå i cafeet fast jag fick stå 50 min istället för 35 min för en i grupp 2 kom inte och stackarn som var där kunde inte vara ensam så ja, jag stod där. 
På kvällen hade vi besök så då var mitt ett åriga kusinbarn här, väldigt gullig. <3
Söndag:

Träffade Mina från stallet och vi gick in till stan där vi köpte en Frapino på Espresso House och sen satte vi oss i Kungsan, fast blommorna hade försvunnit nästan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback