Zidane

Hejhej. ❤ 
Igår hann jag inte blogga för jag satt med spanskaläxan hela kvällen! Men mu är den iallafall klar så det är skönt. 
Idag hade vi på morgonen Syslöjd och Träslöjd, på Syslöjden stickar vi och jag stickar halvpatentstickning.. En annan typ av stickning.
På eftermiddagen hade vi eng, NO, SO och Mentortimme. 
Just MIN mentorgrupp ska också ha mentortimme en kvart senare en alla de andra så vi slutar senare! :(
Sen när vi slutat och jag till stallet och red Zidane..
Det gick bra eftersom han är rätt mjuk och sånt och inte lika jobbig som Rocky eller Rezcka. Rezcka har jag vant mig så hon kändes inte lika jobbig som hon var från början iallafall. ❤


Hela helgen har jag faktiskt rätt mycket att göra så jag kommer nog inte hinna blogga så mycket för imorgon ska jag...
Efter jag har skött imorgon ska jag, Tilda Ada och Mamma åka till Grönan för att se Oskar Linnros konsert! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback