Nause! ❤

Hej!
Har inte hunnit blogga på hela veckan men jag har haft prov och sånt men jag kan berätta om dagarna. :)

ONSDAG:
Skolans årliga skoljogg som är 5 km.. Första 2,5 km joggade jag på utan att stanna en enda gång och sen fick jag håll och blev tvungen att gå lite men sprang på 36 min så det var väl rätt okej. ;)
TORSDAG:
Red Rocky.. Kändes så stor men det var mycket häst att rida! Man skulle tänka på sitsen samtidigt som man ska ha hästen i form på en volt.. Det blev rätt mycket!
Det gick hyfsat för han var inte så lätt att få ner i trav eftersom han var rätt stark.
FREDAG:
Först skolan och vi hade idrott som var rätt jobbigt. Det var stationer och det var typ 1 min plankan, 1 min stolen osv..
Sen efter skolan åkte jag till stallet och så skötte jag Madera. ❤
Efter det åkte jag direkt till Grönan för Nause hade konsert, lite skillnad från Miss Li och Agnes.
Det var mycket mer folk och vid varje dunkdunk del hoppade alla som galningar.. :o Som ett träningspass typ.
Så den här konserten var mer lik en sån som är på typ Friends eller som man ser i Swedish House Mafia's/Avicii's musikvideos. Haha.
Men de har flera bra låtar så det var nice! ❤

Och idag har jag bara vart i stallet och snart ska vi på middag hos några bekanta. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback