Nacka Forum

Hejsan! Såg att det kommit en ny uppdatering av blogg.se appen som är mycket bättre! :D
Jag såg även att statestiken var bra även fast jag inte bloggat så jättemycket=glad Felicia. ❤ 

Idag har jag vart i Nacka Forum med Ada, vi gick runt i massa affärer, H&M, Sephora, Kicks, Bikbok, Newyorkers, Lagerhaus, Gina Tricot mm. 
I Konfirmationspresent fick jag 3 presentkort på H&M så använde lite av dem. Köpte en svart långkjol, en kofta och en till kjol. :)



Sen åkte vi hem vid halv 6 tiden och sen dess har jag ätit middag och tagit ett mysigt bad med radion på=väldigt mysigt. :)

Imorgon har jag sovmorgon till 9:15 så det är skönt. 
Nu ska jag försöka sova eller nåt! Godnatt! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback