Sova nu

Idag har jag och hela årskursen vart på Etnografiska Muséet för att se en utställning om indianer. Vi delades in i två grupper och den ena gruppen såg filmen medans den andra gruppen såg utställningen och sen bytte man.
Filmen var väldigt tråkig, svår att förstå så ingen favorit precis...
Utställningen var också ganska tråkig också tyckte jag, att vi såg den var för vi jobbar med sånt på engelskan men min grupp jobbar med Eskimåer och det pratatde vi inget om. 

Sen åkte vi buss hem och hela klassen(okej det var killarna mest) blev lite galna och villa ha sittplats så de verkligen tryckte sig in och jag gissar att busschauffören inte blev så nöjd...
Sen hade vi iaf håltimme så jag och Filippa gick hem till mig och spelade Super Mario Bros U och Nintendo Land U. :D
På kvällen har jag laddat upp dressyrbilderna till Linn och Li, pluggat SO och gjort klart min träslöjdsritning. 
Nu ska jag försöka somna lite tidigt så godnatt så uppdaterar jag mer imorgon. ♥️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback