Överraskningsfest!

Igår blev jag supertrött och somna typ kvart över 10.... Så idag vaknade jag klockan 8. -.-
Klockan halv 11 gick jag ut och köpte födelsedagspresent till Rebecka B som vi skulle överraska med överraskningsfest hos Linn. 
Eftersom jag fick reda på allt detta ifag när det är Söndag kunde jag inte köpa något bra eftersom alla affärer va stängt idag så jag köpte choklad och te. :)

Det var iaf så att Linn, Lovisa och Amanda hämta Rebecka från stallet och typ satte ögonbindel och hörlurar så hon varken såg eller hörde nåt. X)
Sen efter det åkte jag på släktkalas, var typ 5 bebisar som var runt 1 årsåldern där.. Haha. ♥️♥️ 
Jag har iaf fått mitt Rilakkuma skal för nån dag sen och det är jättebra! ♥️♥️♥️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback