26 oktober

Hej!
Igår till idag sov ju Shannon och Ada över så vi gick upp ca 09:30 och åt frukost och sen packa vi ihop allt och åkte till Ringen för Ada skulle köpa lite presenter, så vi åt lunch och fick gratis äppelmos där för det var nån tävling där typ...
Sen efter det åkte jag till stallet och där smörjde jag Maderas träns och när alla andra gick spökrundan var jag med Amanda när hon skötte Zsa Zsa, tog in hästar, mockade och så flätade jag en inbakad fläta på Zero för han ska tävla dressyr externt imorgon. ♥️
Gilbert i hagen

Kommentarer
Kommentar av: Nova

hur gör man sådana där hjärtan??

Svar: Jag gör dem på mobilen med en emoji app. :)
Felicia .

2013-11-09 @ 13:33:42
Hemsida/blogg: http://sadelklubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback