Headerbyte

Satte in min nya header just, installerade in PS på min dator så det tror jag var rätt smart. :)
Såg också att Blogg.se har ändrat designen hur man fixar med designen.. Känns lite konstigt men jag ska göra ett försök till att byta till Jultema. ;)
Jag gjorde "Årets fail" i stallet typ.. Jag skulle fixa mina nudlar i micron och smart som jag är glömde jag att lägga i vattnet(om man får fråga, hur lyckas man glömma det?).. Det började iallafall ryka supermycket och själva plastburken smälte och nudlana och allt blev väldigt bränt och sen luktade det bränt i hela köket...
Nu ska jag börja på min teknikrapport åh så skoj! och ta det lite lugnt för det är Fredag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback