Håltimme!

Tja allihop!
Idag har vi haft en riktigt lugn skoldag, vikarie på svenskan och vi kollade på "Värsta Språket" som är en TV serie som gick 2003 tror jag och den handlar om dialekter, slang osv. 
På matten hade vi också vikarie så jobbade i matteboken som vanligt och idrotten var en bollsport och jag är bättre på att täcka någon i motståndarlaget än att passa så jag valde ut en i motståndarlaget som får bollen ofta och inte springer alldeles för fort. Den taktiken funkar väldigt bra för den jag täcker blir jätteirriterad på mig så de tappar fokus... Hihi. :3
Nu har jag iaf håltimme och sen har jag C språk och sen åker jag till stallet. 




Kommentarer
Kommentar av: Annika - drömmen om 11 barn

Kul med stallvistelse :)

Svar: Japp! :)
Felicia .

2013-11-08 @ 13:43:50
Hemsida/blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback