Akashi Kaikyo

Helloo. :)
Idag har jag sovit till 11, sen har jag tagit det lite lugnt och börjat på Teknik uppgiften som är till den 26. Man ska skriva om olika broar, hur de fungerar och sen ska man berätta om kända broar i världen och i Sverige. Jag valde en bro som heter Akashi Taikyo som finns i Japan och får att hitta fakta till den fick jag kolla på engelska sidor så det blev både teknik och engelska eftersom jag behövde översätta och sånt. Vid halv 6 tiden drog jag till stallet och skötte Madera. ♥️ Vände henne också och fotade lite men bilderna blev inte jättebra eftersom hon ville åta hela tiden typ.. 

Här är iallafall en rätt bra. ♥️ Snart ska jag sova så Godnatt! 

Kommentarer
Kommentar av: Nova

vad gullig Madera är i grimma :) har nästan bara sett henne med halsring.

Svar: Hihi ja. ♥️ Jag tycker också hon är jätteSöt i grimma. Men jag brukar ha grimma på henne om jag ska duscha henne, ta ut henne i hagen eller vänder henne. :)
Felicia .

2013-11-28 @ 19:50:03
Hemsida/blogg: http://sadelklubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback