31 oktober, 1 & 2 November

Hejhej! 
I torsdags red vi på islandshästar pch det var jättekul! Man delade in sig i två grupper, ena var vana och den andra va nybörjare och jag tog då den vana ridgruppen för där fick man tölta/trava hela riden och i den andra skrittade man bara. 
Min häst minns jag inte vad den hette men namnet betydde rosett/hårband och det var en svartskäck på 137 i manken ungefär och var väldigt fin och känslig eftersom den hade vart tävlingshäst innan.



På eftermiddagen var vi ute på valsafari men det blåste så mycket så jag spydde. :( Plus att vi inte såg några valar.


 Igår var vi och badade i Blå Lagunen som är speciellt för det är naturligt varmt vatten som är mjölkblått för det finns massa olika minerLer och kisel där! 
Enda nackdelen var att vattnet(eller deras balsam jag använde) var salt så när jag kom hem till hotellet kändes det som jag hade sprayat saltvattensspray i hela håret! 
Idag har vi badat på ett annnat bad och imorgon ska vi åka hem. :( 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback