22:00

Ska sova alldeles strax men tänkte slänga in ett litet blogginlägg först. :)
Idag hade jag en liten sovmorgon eftersom halva klassen skulle ha labbprov idag och jag ingick i den andra halvan av klassen som redan gjort det. 
Så jag började med Svenska och då övade vi på vår Podcast, det är tur att vi ska spela in den 2/12(måndag) för vi har inte kommit alls långt! 
Vi ska somsagt prata om hur hiphopen använder slang och än så länge har vi klarat av introt och börjat snacka lite men vi har nog fortfarande en hel del kvar. Det slutade med att vi hade en disskussion om Genusperspektiv... Och disskussionen startade av att en person sa hen.. 
Vi fick även reda på att vi kommer få en ny vikarie i spanska som vi sedan kommer ha i ett år framöver.. Lite synd eftersom läraren vi hade var bra och vi lärde oss ganska mycket under tiden vi hade henne.. Men man får hoppas att hen är bra. :)

Nu ska jag sova så hejdåå. ♥️ 

Kommentarer
Kommentar av: Josefine

vem kommer bli den nya vikarien?

Svar: Jag vet inte vad hon heter för Ann-Sofie sa bara att det skulle komma en ny vikarie.. :/
Felicia .

2013-11-28 @ 18:13:08
Hemsida/blogg: http://josefinelundquists.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback