21 November

Idag på träslöjden såg jag att hela min lampa var jättesne så jag var tvungen att såga bort delarna och borra om hålen på nytt, men som man säger två steg fram ett steg bak så det kan hända alla.
Eftersom jag behövde göra om så mycket ligger jag lite efter men vi fixar det eftersom jag ska få ha 3 timmars träslöjd, det är rätt skönt för då slipper jag stressa så mycket. 
På eftermiddagen hade skulle man planera upp en systematisk undersökning där man skulle kolla vilken typ av kolhydrat som bildar koldioxid med jäst snabbast... Det var inte så jätteskojigt om man får säga så...

Sen när vi hade slutat hade vi Lucia träning, den nya musikläraren som håller i Lucian ändrar på våra fina traditioner och det är synd. Som tex har han tagit bort War Is Over låten vi alltid sjunger i slutet av Lucia tåget när vi tågar ut, för nu ska vi typ sjunga Lucia sången när vi går ut typ...
Och så tar han bort massa låtar vi sjöng förr och har istället med typ Hallelujah? 

Har lite bildbrist... Men det är Renstiernans gatan kl 8 på dn lördagsmorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback