Torsdag

Hejhej, idag har jag......
- Filmat teatergruppen när de spelade in Friar scenen och det var väldigt kul. :] Så alltså idag har jag vart mycket med teattergruppen, man blir rätt uttråkad att klippa en film en hel dag... 

- Haft matteprov i femmornas klassrum där de hade otroligt obekväma små stolar. :/
Det var inte kul... och jag kom på nu att jag inte fick tillbaka två av mina pennor jag lånade ut... Får väl kräva tillbaks dem imorn. ;)

- Hoppat Rezcka.
Vi hoppade en liten bana på 3 hinder, ett travkryss, ett rättuppstående på diagonalen och sist ett räcke på långsidan. De båda räckena låg väl runt 60-65 cm. 
Det gick bra tyckte jag, hyfsat tempo, följsamhet och vägar, diagonal hindret var lite svårt att komma på men hon stannade inte iallafall. :)
Foto från Clearrounden med Rezcka. FOTO: Nicole(nickisfoton.blogg.se)
- Pluggat Kemi resten av kvällen. 
Vi har Kemi prov imorgon så det behövdes ju, men jag kan faktiskt grundämnena i ordning till Zirkonium(nummer 40) så det är jag lite stolt över. 
Mitt favvoämne är Zirkonium(vet inte varför, roligt namn) så hade som mål att kunna dit och nu kan jag det. :D
 


Nu ska jag fortsätta läsa lite och sen sova! Hejdåå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback