Skapande skola

Hallo!
Första lektionen med skapande skola idag. :) Var väldigt skönt för vi satt och planerade lite hur vi skulle filma(jag har film, man filmar in specialeffekter/monster till teatern), jag och Tilde ska fixa scenen med Cyklopen(Odysseen) som kan vara knepig att göra "live" så vi ska filma mitt öga väldigt inzoomat och sen ska vi spela in Cyklopens röst också. 

Det var väldigt bra för vi slutade efter lunch plus att det var tacos, vi slutar aldrig efter lunch annars så det var skönt. Detta ska vi göra i 2 veckor sen är det nästan skolavslutning! :D

Efter vi slutat gick jag, Mina, Alva, Sonja och Edith tillGötgatsbacken och kollade på olika affärer efter mina sommarklänningar. :D
Idag var jag duktig och fota också. :)

Kommentarer
Kommentar av: Sonja :D

åh herregud bilden på mig

2013-05-23 @ 18:56:59
Hemsida/blogg: http://colourpatch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback