Hejsan!

Ja, jag lever även fast det var ett tag sen... 
Men vi eftersom vi ska sätta upp en teater med årskursen i två veckor framöver börjar lärarna knyta ihop arbetsområdena vilket leder till att det blir prov och läxor. Vi hade SO prov så det är därför jag inte bloggat. 
Vi var ju även lediga på Kristi himmelfärd och då var jag på landet så där försvann bloggningen. Blogg.se appen funkar inte om jag inte har Wifi som jag har hemma.. 
Hursomhelst, bloggningen ska jag försöka bli bättre, ska antagligen göra design och header till Elvira&Co när jag får tid så då kan man passa på att blogga då! :) 
 

På fredag ska jag till Grönan med Eve och Tilde(och kanske nån till) och det ska bli kul. :D  Ska köpa ett Grönt kort(gratis inträde hela säsongen) för man tjänar på att köpa kortet ifall man går tre gånger. 
Och ja Sonja och Edith... Vi har ju haft SO:n så bilderna har jag inte överfört än men så snart jag kan kommer de! 

Från när jag, Sonja och Edith tog en glass på Ah´s. Och min kamera är väldigt dålig jag vet. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback