Hejhej!

Tycker att jag har en otroligt fantasifull rubrik... Eller inte.
Men idag hadev jag sovmorgon till klockan 1, så då var jag och Filippa hemma hos Tilde och spelade Jepardy. Det är alltid Filippa som vill det! <3
Men sen var det genrep för åk 5 och åk 6, jag gjorde ju film så jag var inte med men genrepet gick hyfsat. 
En del glömde sina repliker och sånt men... 

När vi hade slutat gick jag, Sonja och Alva hem till Alva, och jag myste såklart med Alvas hamster och ko. Det är två stora gosedjur, de är lika runda som en fotboll och supersöta. <3
Nu sitter jag på mitt rum och gör inte så mycket.... Ska antingen dammsuga rummet, mysa med datan eller stretcha. Men jag stretchade igår och jag har träningsvärk i benet och i magen, (jag tvingade mig själv att gå upp i brygga flera gånger så jag ska bli mer vig i ryggen). 
Madera <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback