Grönan!

idag var det prova på dag i skolan och jag provade på badminton och capoeira. Capoeiran skulle man sparka över en annans huvud och jag sparkade iallafall iingen i huvudet, vilket var bra. Vi började sent och slutade tidigt så det var bra.
När vi hade slutat gick vi hem till Alva och åt upp matsäcken, jag blev kär i Alvas två stora tjocka gosedjur, provade att rocka rockring med nån special träningrockring och sen åkte jag till grönan. 
 
På grönan var jag med Evelina, Tilde, Hedwig och Nellie, vi åkte de flesta utom Insane och Frittfall. Jag och Hedwig åkte Eclipse för första gången, den var inte så jätteläskig men det blåste väldigt mycket eftersom man var så högt upp(121 meter)= inget för det höjdrädda. 
Bilderna ville inte föras över till datorn så jag laddar upp det nån annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback